Leiding worden

Als leidinggevende bij één van de leeftijdsgroepen (speltakken) zorg je, samen met de rest van de leiding, voor een te gek programma voor de kinderen of jongeren, waarbij meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen. De speltakken draaien één keer per week. Buiten deze ‘opkomsten’ bereid je als leidingteam het programma en de eventuele kampen voor.

Voor alle functies geldt dat je lid van Scouting Nederland wordt of bent. Natuurlijk onderschrijf jij als (toekomstig) lid de doelstelling van Scouting en heb je er geen bezwaar tegen dat er een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) voor je wordt aangevraagd.

Ben je op zoek naar een leuke hobby of uitdaging? Zie je jezelf als leiding binnen scouting Eijsden of wil je op een andere manier je steentje bijdragen? Neem dan gerust contact op met het bestuur!

Van Heeckeren Kell